Amadeus ajută companiile aeriene să îmbunătățească operarea curselor

Amadeus anunță lansarea unei soluții de Travel Intelligence de ultimă generație pentru companiile aeriene, Amadeus Schedule Recovery, care minimizează întreruperile operațiunilor cauzate de evenimente externe, cum ar fi vremea rea sau aglomerarea controlului traficului aerian. Amadeus Schedule Recovery servește ca o sursă de recomandări pentru utilizatori, folosind analiza de date pentru identificarea rapidă și eficientă a problemelor, și pentru a acționa asupra lor.

Această soluție ajută companiile aeriene să ia decizii rapide, cum ar fi dacă să întârzie sau să anuleze zboruri, să schimbe aeronave, sau să aloce noi sloturi de aterizare. Schedule Recovery reduce efortul manual și îmbunătățește calitatea deciziilor, permițând în același timp controlul  costurilor de operare ale companiei aeriene și minimizând impactul acestor probleme asupra pasagerilor.

Primul client al soluției, Qantas Airways – cel mai mare transportator din Australia – a folosit Amadeus Schedule Recovery pentru a-și îmbunătăți eficiența operațională.

Paul Fraser, Head of Operations, Qantas, a declarat: “La Qantas, noi tratăm cu seriozitate maximă impactul acestor disfuncționalități asupra clienților noștri. Soluția Amadeus ajută la reducerea numărului, dar și al duratei întârzierilor din cauza traficului aglomerat, a proceselor operaționale sau a condițiilor meteorologice, ceea ce duce la o experiență de ansamblu mai bună pentru călători. Amadeus a dezvoltat un produs care îmbunătățește eficiența și capacitatea de a minimiza orice întârziere în livrarea serviciilor noastre.”

Amadeus Schedule Recovery sprijină orice companie aeriană în toate cazurile în care dimensiunea și complexitatea organizatorică a operațiunilor, dar și necesitatea de a acționa rapid, fac ca procesul de luare a deciziilor manual să fie foarte dificil. Soluția poate fi integrată cu orice sistem de servicii pentru pasageri, fără a fi necesar ca o companie aeriană să utilizeze orice altă soluție Amadeus. Soluția este împărțită în trei module: Airport Resource Tracker, Schedule Manager și Schedule Optimiser.

Primul modul – Airport Resource Tracker – oferă capabilități unice companiilor aeriene, într-un moment în care creșterea accelerată a traficului aerian creează provocări tot mai  mari pentru aeroporturi și capacitatea de transport aerian. Modulul permite companiilor aeriene să interacționeze mai eficient cu punctele de control al traficului aerian, astfel încât să se obțină cea mai bună utilizare posibilă a sloturilor de sosire și de plecare disponibile.

Facilitățile de check-in, porțile de acces și manevrarea bagajelor sunt alte exemple vizibile de constrângeri de capacitate în aeroporturi, unde deciziile de operațiuni nepotrivite pot conduce la disfuncționalități în activitate și crearea unor experiențe neplăcute pentru pasageri. Airport Resource Tracker permite ca toate aceste aspecte să fie luate în considerare în cadrul proceselor de luare a deciziilor de către companiile aeriene.

Pascal Clement, Head of Travel Intelligence, Amadeus, a declarat: “În lumea afacerilor de astăzi, a oferi o experiență excelentă clienților este esențial pentru menținerea loialității acestora. Una dintre cele mai mari probleme pentru turiști este modul în care companiile aeriene gestionează aceste disfuncționalități. Airport Resource Tracker a fost conceput pentru a ajuta companiile aeriene să ia decizii mai rapide și mai informate despre cum să managerieze întreruperile de activitate, indiferent de cauza lor “. Pascal Clement a adăugat: “Din perspectiva unei afaceri, deciziile de control al operațiunilor sunt adesea dificil de măsurat. Airport Resource Tracker asigură o viziune mai integrată asupra operațiunilor și asigură companiilor aeriene capacitatea de a evalua toate costurile asociate cu orice decizie de control a operațiunilor.

Soluția, care utilizează tehnologia de Business Intelligence în timp real, dispune de capacități excelente de vizualizare, putând  fi ușor adaptată la specificul fiecărei companii aeriene, precum și la nevoile lor de afaceri în schimbare.

Pentru mai multe detalii cu privire la această soluție, vă invităm să consultați și postarea pe blog a lui Pascal Clement, la adresa:

http://www.amadeus.com/blog/22/10/schedule-recovery/.

Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

*

ITChannel © 2017 All Rights Reserved

Designed by Iustin Vadana