Blue Air semnează primul parteneriat cu Amadeus pentru sistemul global de rezervări

Parteneriatul dintre Blue Air și Amadeus integrează o gama largă de zboruri  pe rutele europene pentru utilizatorii Amadeus online și offline. Acordul este parte a strategiei Blue Air de a crește numărul de pasageri, de la 1,5 milioane în 2014, la  2,5 milioane în 2017. De asemenea, Amadeus își reiterează angajamentul de a asigura cele mai bune oferte ale companiilor aeriene pentru agențiile de turism, incluzând ofertele furnizorilor importanți de pe piața locală.

Potrivit acordului, tuturor partenerilor Amadeus  le este oferit acces complet la conținutul ofertelor Blue Air, până la ultimul loc disponibil în cursele aeriene ale companiei. Acest lucru garantează accesul egal la resurse pentru toate canalele de vânzări, inclusiv pe site-ul transportatorului, precum și transparența și veridicitatea  informațiilor afișate de către sistem, atât la nivelul agenției de turism, cât și al călătorului. Sistemul de e-ticketing este disponibil prin intermediul BSP, în România, Germania, Italia, Spania, Marea Britanie, Franța, Cipru, Grecia, Israel și Belgia.

Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air, a declarat: “Suntem foarte mulțumiți că Amadeus a devenit primul nostru partener global de distribuție. Datorită acestui parteneriat important, suntem în măsură să avem toate ofertele noastre disponibile pentru agențiile partenere care utilizează e-ticketing. Acest lucru înseamnă că utilizatorii Amadeus pot vinde toate cele 42 destinații regulate Blue Air care operează în Belgia, Cipru, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, România, Spania, și Regatul Unit. Parteneriatul cu Amadeus este unul dintre pașii cheie pentru Blue Air în procesul de extindere a operațiunilor.”

Robert Komartin, Director General Amadeus România a comentat: “Implementarea Blue Air, al doilea operator aerian din România, este un alt exemplu al angajamentului nostru de a oferi cea mai largă gamă de conținut partenerilor Amadeus. Agențiile de turism sunt acum în măsură să ofere o gamă vastă de bilete de avion pentru clienții lor, punându-le astfel la dispoziție un serviciu mai bun și contribuind la creșterea veniturilor agențiilor. Pe de altă parte, Blue Air poate accesa o gama de pasageri cu o profitabilitate mai mare, cum ar fi călătorii în interes de afaceri. . “

 

Până în prezent, peste 70 de companii aeriene low-cost și hibride, inclusiv Blue Air, au decis să distribuie ofertele lor prin intermediul sistemului Amadeus și beneficiază de rețeaua sa globală de agenții de turism  care lucrează cu acest sistem și acoperă în prezent mai mult de 200 de piețe.

Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

*

ITChannel © 2018 All Rights Reserved

Designed by Iustin Vadana