Este mai simplu să zbori în interes de afaceri cu Ryanair, datorită soluțiilor Amadeus

Atunci când directorul vostru de vânzări rezervă un zbor de la Londra pentru a participa la un pitch la un nou client în Roma, caută o companie aeriană care înțelege nevoile unui călător de afaceri. Întrucât Maria călătorește frecvent, ceea ce are nevoie pentru a face călătoria cât mai ușoară și mai confortabilă cu putință este un loc premium în avion, o îmbarcare rapidă și acces prioritar prin controalele de securitate. De asemenea, ea ar aprecia probabil o politică flexibilă cu privire la modificările de bilete și check-in rapid și gratuit.

Ryanair își dorește astfel de călători în interes de afaceri, precum Maria, la bordul avioanelor sale. De aceea, Ryanair a introdus programul Business Plus pe canalele de vânzări ale agențiilor de turism. Agenții de turism pot rezerva acum zboruri care includ automat toate serviciile de mai sus, fără nici o taxă suplimentară. Planul Business Plus este disponibil pentru agențiile de turism prin intermediul platformelor Amadeus.

“Călătorii de afaceri au suficiente lucruri la care să se gândească, atunci când călătoresc. Scopul nostru este de a face întregul proces de rezervare, dar și zborul mai ușor și mai plăcut, astfel încât pasagerii noștri de afaceri să se poată concentra pe ceea ce contează cel mai mult pentru ei, afacerile lor.“, spune Tim Howe Schroeder, Head of Corporate Sales, Ryanair.

“La Amadeus, suntem mereu concentrați pe îmbunătățirea experiențelor de călătorie. Una dintre modalitățile prin care putem face acest lucru este de a oferi tehnologie care ajută companiile aeriene, precum Ryanair, să creeze oferte mai relevante pentru călătorii lor. Avem, de asemenea, cea mai mare rețea de agenții de turism din lume; nici un alt sistem global de distribuție (GDS) nu poate oferi o expunere mai mare către clienții business, așa cum facem noi “, a declarat Decius Valmorbida, Vice President of Distribution Marketing, Amadeus.

Aproximativ 67% dintre rezervările de first class și business class se efectuează printr-un canal indirect, și Amadeus este singurul GDS ce dispune de tehnologia Light Ticketing, care permite agențiilor de turism să facă rezervări de bilete de avion la companii de transport low-cost (LCC) și hibride, în același mod cum o fac cu transportatorii full-service.

În primele trei trimestre ale anului 2015, Amadeus a înregistrat o creștere de 16,3% în totalul rezervărilor pentru companiile low-cost efectuate de agentiile de turism, in comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Astăzi, mai mult de 80 de companii de transport low-cost și hibride distribuie ofertele lor către agențiile de turism prin intermediul platformelor Amadeus.

Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

*

ITChannel © 2017 All Rights Reserved

Designed by Iustin Vadana