iSTYLE preia iCentre si devine unicul Apple Premium Reseller din Romania

iSTYLE anunță preluarea magazinului iCentre din Mall Promenada, achiziție care îi
asigură poziția de unic partener comercial Apple din România cu statutul de APR (Apple Premium
Reseller) începând din 19 aprilie 2019.
iSTYLE gestionează acum zece locații în București și principalele orașe din țară. Acestea însumează
aproximativ 1.500 mp de retail high-tech premium, proiectate și executate cu atenția la detalii
caracteristică pentru Apple, și sunt deservite de peste 50 de consultanți instruiți la cele mai ridicate
standarde.
Achiziția vine în completarea acțiunilor întreprinse în anul precedent, ce includ integrarea echipei
iSTYLE PRO ca departament de service autorizat Apple (un segment de business prioritar și pentru
2019), migrarea la o nouă platformă de e-commerce, care îmbunătățește experiența utilizatorilor și
facilitează procesul de achiziție, oferind în același timp o securitate sporită pentru plățile online,
precum și extinderea echipei dedicate proiectelor B2B, care vine în sprijinul organizațiilor ce vizează
implementarea ecosistemului Apple, indiferent de dimensiunile și structura lor actuală.
“Începem anul în forță din punct de vedere al businessului, iar prin această tranzactie ne atingem
două obiective: acela de unic Apple Premium Reseller din România, postură care ne onorează, dar
reprezintă în același timp o mare responsabilitate față de clienții noștri și acela de a continua
dezvoltarea și consolidarea rețelei iSTYLE ori de câte ori apare o oportunitate în piață, ” a declarat
Valeriu Ion, General Manager la iSTYLE Romania & Bulgaria.
În 2018, iSTYLE Romania a înregistrat cei mai buni indicatori financiari din istoria de aproape 20 de
ani a companiei, ajungând la o cifră de afaceri de peste 180 de milioane de lei, ceea ce înseamnă
comparativ cu anul 2017, o creștere de 16%. Creșterea reprezintă consecința dezvoltării organice,
ilustrată prin extinderea prezenței în cele mai apreciate centre comerciale din marile orașe ale țării.
Pentru anul în curs, iSTYLE își propune să pună și mai mult accent pe satisfacerea necesităților
utilizatorilor Apple, incluzând aici deschiderea, în a doua parte a anului, a unui centru de service de
sine stătător, pe lângă punctele de preluare din magazine. Acesta va eficientiza procesul de diagnoză,
depanare, reparare sau înlocuire a produselor atât în perioada de garanție, cât și în afara acesteia.
Atunci când vor apela la service, clienții iSTYLE vor beneficia de avantaje suplimentare, precum o
reducere de 25% la închirierea unui iPhone pentru perioada în care dispozitivul propriu se află în
service.
Dincolo de cifre și indicatori, scopul principal al echipei iSTYLE rămâne nu doar acela de a
comercializa cele mai recente modele ale produselor inovatoare create de Apple, dar și de a le oferi
clienților o experiență completă, cu pachete de servicii personalizate. Acestea combină consultanță
specializată pre-vânzare, opțiuni flexibile de finanțare și protecție pentru iPhone, iPad sau Mac prin
pachete de asigurare și garanție extinsă, asistență pentru configurarea inițială a dispozitivelor și
posibilitatea de a participa la cursuri de instruire de grup sau chiar la sesiuni unu-la-unu cu un expert
Apple acreditat.
iSTYLE va continua să investească în dezvoltarea personalului prin programe de instruire și verificare
conduse de traineri certificați Apple, precum și prin derularea unor proceduri periodice de mistery
shopping pentru evaluarea obiectivă și asigurarea calității serviciilor.

Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

*

ITChannel © 2019 All Rights Reserved

Designed by Iustin Vadana