Konica Minolta deține 34,8% din piața multifuncționalelor A3 color din România

Konica Minolta, lider european pe segmentul echipamentelor office color A3 și de producție digitală în anul fiscal 2014, conform datelor furnizate de institutul de cercetare infoSource, deține o cotă de 34,8% din piața echipamentelor multifuncționale (MFP) A3 color din România și de 51,8% în zona de producție digitală alb-negru și color. În Europa, compania a obținut o cotă de 21,2% din piața echipamentelor multifuncționale A3 color, cu peste 141.300 MFP vândute, iar în segmentul producției digitale a înregistrat o cotă de piață de 33,8%, cu vânzări de peste 6.200 de sisteme de producție. Astfel, compania este clasată încă o dată pe primul loc atât în Europa, cât și la nivel local.

 Strategia Konica Minolta pe plan european și, implicit, în România, vizează transformarea grupului într-un furnizor de servicii IT. Astfel, obiectivul principal al companiei pentru următorii ani evoluează de la vânzarea de hardware, prioritară până acum, la dezvoltarea portofoliului de Managed Services.

La baza schimbării de perspectivă a Konica Minolta se află provocările mediului office, precum Big Data, creșterea rapidă a conținutului nestructurat, necesitatea eficientizării proceselor operaționale, cerințele de mobilitate și de asigurare a securității informațiilor. În acest moment, compania dispune de o expertiză amplă în aceste domenii, precum și de un portofoliu potrivit necesităților și așteptărilor clienților. Astfel, în 2010, Konica Minolta a lansat Serviciile Optimizate de Printare (OPS), care pun accent pe eficientizarea infrastructurii de printare și a proceselor de lucru conexe. În 2014, compania a intrat pe piața Serviciilor de Management de Conținut (MCS), care vizează procesele de captură, distribuire și gestionare a informațiilor.

Ikuo Nakagawa, președintele Konica Minolta Business Solutions Europe: “Scopul nostru este ca în următorii ani să consolidăm poziţia Konica Minolta ca furnizor de servicii IT pe piața B2B europeană și să devenim unul dintre furnizorii importanți în această zonă. Consultanţii noştri au transformat astfel vânzarea de echipamente într-un proces consultativ, oferind clienţilor soluţii potrivite proceselor lor de business. “

În plus, ca parte a strategiei globale de transformare în furnizor de servicii complete de IT, Konica Minolta își construiește un portofoliu de Marketing Print Management (MPM), oferind la cerere clienților, în anumite țări din Europa, capacitățile de printare pentru materiale de marketing precum și servicii de marketing – Managed Marketing Services (MMS). Piatra de temelie în această direcție a fost stabilită prin achiziționarea în 2012 a firmei Charterhouse din Marea Britanie.

 

Ikuo Nakagawa, președintele Konica Minolta Business Solutions Europe: “Toate aceste noi linii de servicii asigură transformarea noastră într-un furnizor global de servicii IT orientate spre eficientizarea proceselor, atât pentru clienții segmentului office, cât și de producție digitală. În acest scop, am lansat la începutul anului fiscal 2014 un plan de afaceri pe termen mediu, intitulat “TRANSFORM 2016″, ceea ce înseamnă că ne aflăm în plin proces de transformare radicală.” 

Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

*

ITChannel © 2017 All Rights Reserved

Designed by Iustin Vadana