Multicom Grup isi consolideaza pozitia pe piata materialelor de constructii cu ajutorul ERP-ului ASiS

Multicom Group, jucator important pe piata materialelor de constructii si a articolelor de bricolaj din Romania, a decis extinderea solutiei informatice ASiS cu un modul specific de fidelizare care se adreseaza mesterilor si specialistilor din domeniu.

Infiintata in anul 1992, MULTICOM a pornit de la o afacere de familie, avand la acea data un depozit de material de constructii, ajungand in prezent sa detina trei depozite situate in Zalau, Simleul Silvaniei si Jibou, ceea ce il transforma in lider de piata in judetul Salaj in domeniul materialelor de constructii si bricolaj.

Extinderea activitatii Multicom a fost sustinuta inca din anul 2002 de implementarea solutiei integrate ASiS, solutie care pe parcursul anilor a fost up-datata la noile tehnologii si configurata in functie de cerintele managementului si conditiile pietei. ASiS ERP urmareste fluxul complet al magazinelor Multicom de la aprovizionarea optima cu produse (avand la baza Raportul ABC) si gestionarea lor, pana la vanzarea efectiva, gestionarea retururilor si fidelizarea clientilor.

Nevoia unui modul care sa corespunda exact viziunii de marketing a conducerii Multicom a fost prezentata si partenerului Alfa Software , care din acel moment a sprijinit realizarea si implementarea ideii. La Multicom existau deja implementate politici de preturi si discount-uri configurate in cadrul ERP-ului ASiS. Aceste politici se adreseaza clientilor si tin cont de numeroase criterii care le declanseaza in mod automat, precum: cantitatile achizitionate dintr-un anumit produs, limitele de credit acordate, cantitatile achizitionate de un client intr-un interval de timp mai indelungat, etc.  Totusi, pana in prezent nu a existat o politica de fidelizare care sa se adreseze mesterilor si specialistilor din domeniul constructiilor.

Cardurile Multicom pentru mesteri si specialisti le ofera acestora posibilitatea de a beneficia de puncte de fidelitate, la fiecare achizitie din magazinele noastre. Titularii cardurilor sunt exclusiv mesterii si specialistii, insa cei care genereaza puncte functie de volumul de cumparaturi din magazinele Multicom pot fi clientii acestora – persoane fizice sau juridice. La realizarea unei cumparaturi din magazinele Multicom, clientii pot oferi la casa fie chiar cardul mesterului/specialistului spre scanare sau doar datele de identificare de pe card. Astfel mesterul/specialistul va beneficia de puncte de fidelitate in urma cumparaturilor clientului si va fi instiintat automat de valoarea punctelor acumulate prin intermediul unui SMS.” afirma Marius Iosif, Director Comercial Multicom Group.

Toate informatiile privind punctele si convertibilitatea lor in bani sunt sistematizate in cadrul sistemului ASiS ERP si ofera posibilitatea de a urmari indeaproape beneficiile acestei politici de fidelizare prin intermediul unor rapoarte specifice. Rapoartele pot fi accesate de conducerea Multicom, chiar si de pe smartphone-uri dotate cu IOS/Android.

 

Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

*

ITChannel © 2019 All Rights Reserved

Designed by Iustin Vadana