Noi perspective de business şi oportunităţi de vânzări

IBM a anunţat astăzi că inventatorii săi au patentat o tehnică de combinare a Big Data din cadrul unor servicii distribuite de cloud, cu date stocate în sistemele IT locale pentru a obţine noi perspective care permit companiilor de afaceri  să devină mult mai eficiente şi să ajute concret clienţii.

Invenţia de cloud computing, pentru care IBM a primit brevetul U.S. #8,504,400: Dynamically Optimized Distributed Cloud Computing – based Business Process Management System (BPM), oferă o metodă pentru dezvoltarea unui nou tip de aplicaţii enterprise care combină stocarea locală a datelor rezultate din procesele de business din cadrul unei companii, cu volumele mari de date stocate în cloud. Această abordare va facilita gestionarea operaţiunilor de business şi va oferi noi perspective prin accesarea, integrarea şi analizarea datelor – indiferent de locul în care sunt stocate.

De exemplu, un retailer poate utiliza invenţia IBM pentru a accesa independent înregistrările privind vânzările, fiind capabil să identifice obiceiurile de cumpărături, în timp ce sunt combinate date din multiple servicii de cloud – calificative online şi review-uri. Această abordare unificată va permite companiilor să ofere cupoane, oferte şi promoţii personalizate prin intermediul campaniilor de marketing pe o gamă extinsă de canale de vânzare. Toate acestea, împreună cu abilitatea de modificare a campaniilor în timp real.

În timp ce o varietate de date business  sunt stocate în sistemele proprii, Chief Marketing Officers (CMOs), managerii de achiziţii şi vânzări, precum şi alţi lideri de business se bazează din ce în ce mai mult pe serviciile de cloud pentru a accesa informaţiile aflate în schimbare, cu scopul de a atrage clienţii care achiziţionează produse prin intermediul dispozitvelor mobile, social networks şi alte unelte de colaborare. Pentru a putea fi efectiv conectaţi cu utilizatorii de dispozitive mobile, afacerile trebuie să fie capabile să comute între sistemele IT din cloud şi cele locale pentru a putea obţine şi compara perspectivele din surse multiple.

„Combinarea proceselor de business şi a datelor din serviciile de cloud, cu informaţia stocată on-site, va permite liderilor de afaceri să optimizeze operaţiunile, mai precis intervalele de timp cele mai performante”, a declarat Dennis Quan, IBM Vice President, Cloud Infrastructure Services. „Tehnica noastră patentată elimină barierele şi provocările care inhibă companiile de toate dimensiunile să acceseze întreaga infrastructură cloud şi întreg portofoliul de servicii de care au nevoie pentru a îndeplini sarcinile de business”.

Invenţia cloud BPM patentată de IBM promovează angajamentul companiei de a ajuta organizaţiile de toate dimensiunile să obţină avantaje de business rezultate din cloud computing – modalităţi de optimizare a proceselor de afaceri şi a fluxurilor de date în cloud – reducând costurile şi oferind servicii mai performante.

Mai multe informaţii despre modul în care inventatorii IBM promovează inovaţiile cloud computing sunt disponibile la adresa http://ibm.co/1bloNX1.

Cloud-ul a devenit omniprezent – este folosit de la modul în care ascultăm muzică, la modul de streaming instantaneu al filmelor de pe iPad. Toate aceste lucruri sunt executate uşor şi rapid la cererea consumatorului, fiind oferite prin cloud.

IBM nu tratează cloud-ul doar ca pe un fenomen, ci ca pe un motor de creştere aflat în transformare pentru companiile de afaceri care utilizează informaţii şi procese analitice integrate, cu scopul de a stimula angajaţii să descopere talente de top, să ofere servicii bancare, campanii individuale de marketing şi să ofere servicii guvernamentale pentru clienţi. Deşi peste 60% din companii au adoptat o formă de cloud computing în acest an, potenţialul ca instrument de inovare al afacerii este neexploatat dat fiind faptul că cele mai multe organizaţii tratează sistemele de cloud ca pe un instrument IT.

IBM lucrează cu clienţii pentru a transforma procesele de business şi industriile. Oraşe, guverne, furnizori de servicii medicale, bănci, companii de telecomunicaţii, producători, etc se îndreaptă către aplicaţii şi analize cloud pentru a putea susţine serviciile inovatoare, mai ales în domeniul marketingului, al comerţului, al operaţiunilor şi al celui de colaborare.

IBM este poziţionată în mod unic în ceea ce priveşte ajutorul oferit clienţilor pentru a se transforma prin intermediul sistemelor cloud. În ultimii ani, IBM a achiziţionat o serie de companii pentru a realiza cel mai cuprinzător portofoliu de servicii cloud din industrie. Recent, IBM a achiziţionat compania SoftLayer pentru a accelera adoptarea sistemelor cloud. Această tranzacţie reprezintă o achiziţie de transformare pentru strategia IBM. SoftLayer deţine peste 21.000 de clienţi din 140 de ţări, IBM fiind astfel capabil să dezvolte portofoliul Infrastructure as a Service (IaaS) cu o rampă pentru cloud facilă şi sigură care integrează IBM SmartCloud. 

Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

*

ITChannel © 2018 All Rights Reserved

Designed by Iustin Vadana