Peste 80% dintre clienți sunt satisfăcuţi de relaţia cu partenerii de service autorizaţi Xerox

Conform unui sondaj derulat de Xerox România, 82% dintre clienții participanţi s-au declarat satisfăcuţi de relaţia pe care o au cu partenerii de service autorizaţi ai companiei, iar 63% dintre respondenţi sunt fideli brandului Xerox și ar recomanda compania mai departe.

În ceea ce privește asistența în procesul de vânzare, 90% dintre respondenți au apreciat cel mai mult buna cunoaștere a produselor și serviciilor de care au dat dovadă partenerii autorizaţi Xerox. Proactivitatea și comunicarea echipelor de vânzări ale partenerilor Xerox au obținut și ele rezultate bune, 70% dintre respondenți declarându-se foarte mulțumiți de proactivitate, iar 74% de comunicare.

“Pentru noi este foarte important ca utilizatorii finali să aibă în permanenţă alături specialişti de vânzări şi service bine instruiţi, care să le identifice corect nevoile și să poată să le ofere soluții relevante și eficiente”, afirmă Gabriel Pantelimon, General Manager, Xerox România. “De aceea, avem o reţea extinsă de parteneri de service autorizaţi în urma unor traininguri extinse și prin intermediul lor ajungem mai rapid și mai ușor la clienții din toată țara. Specialiștii angajați de partenerii noștri pot să răspundă oricând solicitărilor clienților și sunt familiarizați cu o gamă largă de produse și servicii care i-ar putea interesa pe utilizatori.”

Sondajul mai arată că, din punct de vedere al calității service-ului, peste 86% dintre respondenți sunt foarte mulțumiți de promptitudinea reacției echipei de service, iar 90% se declară foarte mulţumiţi de experienţa tehnică a inginerilor de service. De asemenea, 80% dintre participanţii la sondaj au fost de părere că sunt foarte mulţumiţi atât de disponibilitatea consumabilelor, cât şi de uşurinţa cu care se face reaprovizionarea stocului de consumabile.

„Prin rețeaua noastră de parteneri autorizaţi angrenăm în sistemul Xerox un număr mare de firme către care transferăm know-how și standarde de calitate și operaționale, ajutându-le astfel să se dezvolte. Ne-am bucurat să observăm că, potrivit rezultatelor acestui sondaj, clienții noștri au o relație de încredere cu partenerii și consideră că se pot baza pe aceștia”, a adăugat Gabriel Pantelimon.

Per total, respondenții au apreciat reacțiile rapide, profesionalismul, relațiile create cu partenerii Xerox, seriozitatea și eficiența de care au dat dovadă aceștia, transferând toate aceste trăsături mărcii Xerox.

 

Studiul și-a propus să măsoare gradul de satisfacție și percepția clienților finali în ceea ce privește livrarea serviciilor prin intermediul rețelei de parteneri autorizați Xerox. Sondajul a fost realizat în perioada iulie – august 2015, folosind o bază de date ce a inclus utilizatorii finali de la 19 parteneri de service autorizaţi Xerox din întreaga ţară.

Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

*

ITChannel © 2017 All Rights Reserved

Designed by Iustin Vadana